Výběr dle značky

Akce

Novinky

Všeobecné obchodní podmínky pro spotřebitele

Všeobecné obchodní podmínky pro podnikatele a právnické osoby

Reklamační řád pro spotřebitele

Reklamační řád pro podnikatele a právnické osoby

Zásady ochrany osobních údajů

Formulář pro odstoupení od smlouvy

REKLAMAČNÍ PROTOKOL

Podle zákona č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb jsme povinni vystavit vám účtenku. Zároveň jsme povinni zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; elektronický kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) nebo na Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. (adresa: Tř. Karla IV. 430, 500 02 Hradec Králové, webové rozhraní: www.konzument.cz, elektronický kontakt: spotrebitel@regio.cz, telefon: +420 495 215 266)[A1]  za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu.